Contacteaza-ne direct la +40 31-805.42.55

Consolideaza prezenta si ROI-ul business-ului online prin SEO

Postat de pe July 4, 2016 in Optimizare SEO | 0 comentarii

Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este un proces complex si de lunga durata, insa cu rezultate garantate si durabile. Realizarea actiunilor de search engine optimization este singura modalitate de a atrage vizite naturale, organice, din motoarele de cautare (Google, Bing, Yahoo s.a.m.d).

Orice antreprenor isi doreste ca proiectul sau web sa fie pozitionat in prima pagina a motoarelor de cautare, in primele cinci rezultate. Astfel de rezultate se obtin in timp si in urma implementarii unei strategii de optimizare atent elaborata. Este important sa se foloseasca doar strategii etice care sa asigure obtinerea de rezultate SEO si, mai ales, consolidarea lor in timp.

Fiecare site este unic in felul sau, are particularitatile sale si o anumita categorie de audienta vizata. Orice business online, indiferent de aria de actiune, intra intr-o competie acerba.

Pentru rezultate garantate, in prima pagina Google, este foarte important sa fii la curent cu ultimele tendinte din domeniul search engine optimization si sa analizezi indeaproape profilul concurentilor tai (analiza SWOT – puncte forte, puncte slabe, oportunitati si amenintari).

ROI

Principiul este unul destul de des aplicat: este bine sa fii atent la ce intreprind concurentii tai, pentru a nu fi luat prin surprindere. Astfel, poti adapta strategia SEO in timp real pentru a te mentine in atentia publicului vizat. Asigura-te ca site-ul tau este unul de calitate si vei fi pe placul motoarelor de cautare. Alege, intotdeauna, doar actiuni care sunt general acceptate (optimizare on page, off page, s.a.m.d) si adopta strategii de continut si link building orientate catre succes pe termen lung.

SEO individual sau realizat de un specialist

 

Nu de putine ori ti-ai pus diverse semne de intrebare: Oare nu pot face eu SEO pentru site-ul meu fara sa apelez la un specialist? Oare informatiile din mediul online nu imi sunt suficiente pentru a stabili singur strategia web a site-ului meu?

Raspunsul este simplu: se poate face SEO in mod individual, insa poti face greseli irecuperabile, poti atrage o penalizare asupra site-ului. Astfel, pierzi nu doar timp, ci si bani si, nu in ultimul rand, lasi poarta deschisa competitiei.

Un specialist SEO cunoaste normele de optimizare in vigoare si are know how-ul necesar sa obtina cele mai bune rezultate pentru proiectul tau (vizibilitate, reputatie web pozitiva, scaderea ratei de abandon, imbunatatirea ratei de conversie, eficientizarea bugetului de promovare, s.a.m.d.).  A face SEO fara expertiza in domeniu este ca si cum ai incerca sa iti administrezi o schema de tratament pentru o anumita afectiune fara a avea studii de specialitate.

Daca ai nevoie de paine mergi la brutarie, pentru tratament medical te adresezi unui doctor. La fel este si in domeniul web. Poti face multe actiuni singur, insa, daca ai nevoie de optimizare mergi la un specialist. Nu risca “viata si sanatatea” business-ului tau nealocand buget pentru promovare web. Construieste o afacere profitabila de la inceput, alegand parteneri de incredere. Specialistul SEO este un “must have” atunci cand desfasori o activitate web (mai ales daca vorbim despre un e-commerce). Supervizarea SEO realizata de un expert este o investitie amortizata imediat. Probabilitatea ca un proiect web sa devina unul de succes si sa inregistreze rezultate organice fara interventia unui specialist este minima.

Cum stiu care este cea mai buna optiune? Un angajat intern sau o firma prestatoare de servicii?

Firma SEO

Este indicat sa optezi pentru o firma prestatoare de servicii web pentru ca, avand o arie de analiza mai ampla, (diverse proiecte SEO din domenii diferite) cunoaste / identifica toate elementele necesare implementarii cu succes a unui protocol de optimizare, generator de ROI pozitiv.

Posteaza un comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *.

Enter Captcha Here : *

Reload Image