Contacteaza-ne direct la +40 31-805.42.55

Cum privim SEO in 2015?

Postat de pe January 12, 2015 in Optimizare SEO | 0 comentarii

cum privim SEO in 2015

Maniera in care se realizeaza optimizarea unui site sufera modificari de la an la an. In general, atunci cand utilizam termenul SEO ne gandim ca inseamna aducerea unui site in topul rezultatelor unui motor de cautare. Insa, in practica, SEO inseamna mult mai mult.

Succesul unei afaceri online nu este garantat doar de realizarea de actiuni de promovare online sau de o clasare in primele rezultate ale unui motor de cautare. Usurinta cu care se gaseste informatia sau produsul dorit, maniera in care site-ul “ghideaza” vizitatorul spre achizitie, gradul de satisfactie al clientilor sunt doar cateva din elementele de care trebuie sa se tina cont atunci cand se optimizeaza un site. Pe aceste elemente ne putem baza si in perioada urmatoare, mai ales ca motoarele de cautare pun si ele un accent sporit pe latura cat mai naturala si mai umana a unui site / proiect web.

Atunci cand stabilim o strategie SEO trebuie sa cunoastem raspunsul la doua intrebari:

  1. Cine sunt cei care realizeaza cautarea?
  2. Care sunt factorii care determina indexarea continutului unui site si clasarea lui in rezultate?

Cui ne adresam, in 2015, prin strategia de SEO?

Pe primul loc, in orice strategie SEO viitoare, trebuie plasat internautul, searcher-ul, cel care asteapta un raspuns la interogarea efectuata. Searcher-ul este utilizatorul de internet, care foloseste un motor de cautare in dorinta de a-si satisface o nevoie curenta sau viitoare. El trebuie atras, convertit si fidelizat.

Primul pas in a atrage searcher-ul este ca site-ul sa aiba continut de calitate. Motorul de cautare crawleaza continutul site-ului si il indexeaza. Un continut relevant, actualizat in permanenta, va avea un impact major asupra numarului de vizitatori si numarului de conversii.

Cum optimizam un site in 2015?

Ca si pana acum, primul pas este sa setam tipologia site-ului de optimizat: informare, vanzare sau ambele. Odata setata, aceasta tipologie trebuie luata in calcul in orice actiune pe care o planificam.

Apoi trebuie sa ne asiguram ca site-ul este “usor” de navigat, atat de catre internauti, cat si de motoarele de cautare.

Trebuie sa tinem de cont de elemente precum platforma si design (navigarea in site trebuie sa fie cat mai simpla, paleta de culori utilizata sa fie cat mai relevanta domeniului de activitate si design-ului per ansamblu al site-ului), continut si expresii cheie (titlul paginii, maniera in care url-ul este scris, descrierea paginii care apare in listingul motoarelor de cautare, intr-o maniera care sa incite la actiune).

Transforma vizitatorii site-ului in clienti

transforma vizitatorii site-ului in clienti

V-ati intrebat vreodata care sunt etapele prin care un vizitator devine client?

Este important sa respectam cele patru etape ale itinerariului unei persoane care face o cautare (awareness, consideration, delight & buy).

  • Awarness - un internaut descopera site-ul pentru prima data.
  • Consideration - site-ul este analizat si internautul devenit vizitator analizeaza continutul publicat.
  • Delight - vizitatorul este incantat de informatia furnizata, continutul analizat ii raspunde unei nevoi.
  • Buy - se inregistreaza o achizitie, vizitatorul devenind client.

Pentru a avea succes in online trebuie sa ne asiguram ca vom construi o relatie de incredere cu clientii, de lunga durata, astfel incat ei sa devina ambasadori ai brand-ului.

Cu siguranta, in 2015, satisfactia clientului va reprezenta un avantaj competitiv. Actiunile de promovare trebuie sa aiba, ca scop, creare unei experiente placute, o experienta creata de oameni pentru oameni, o experienta umana.

Un site trebuie sa reprezinte o “voce” personalizata care sa raspunda unei nevoi. Scopul unui site este sa fie folositor pentru oameni si astfel va deveni accesat si recomandat. Orice experienta a unui internaut cu un site trebuie sa fie placuta, astfel internautul va fi fidelizat.

Posteaza un comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *.

Enter Captcha Here : *

Reload Image