Contacteaza-ne direct la +40 31-805.42.55

De ce este necesara prezenta in prima pagina Google

Postat de pe July 4, 2016 in Optimizare SEO | 0 comentarii

Internetul este canalul de vanzari cu cea mai rapida crestere. Industria de publicitate prin internet din Australia a avut o crestere de 100%, in principal datorita campaniilor Google Adwords si optimizarilor site-urilor pentru motoarele de cautare.

Conform www.wall-street.ro, publicitatea online la nivel european a crescut in 2010 cu 7,6%, iar pentru 2011 se preconizeaza o crestere de 15%.

Costuri metode traditionale publicitate vs. promovare pe internet

In cazul promovarii pe internet, costurile reprezinta mai putin de 20% din costurile necesare metodelor traditionale de promovare, care vizeaza presa scrisa, media radio/TV, publicitate outdoor, etc, rezultatele fiind adesea mai spectaculoase. Promovarea pe internet este una de durata, avand efecte atata timp cat site-ul este vizibil pentru potentialii clienti.

Potentialul adus de motorul de cautare Google pentru piata online din Romania

Optimizarea unui site reprezinta un proces de servicii SEO prin care se urmareste obtinerea unui trafic cat mai mare provenit din redirectarea de la motoarele de cautare. Conform studiului efectuat de trafic.ro in intervalul 1 decembrie 2009 – 15 ianuarie 2010, Google este cel mai utilizat motor de cautare din Romania, fiind utilizat de 97,16% dintre cei ce folosesc motoare de cautare. Din acelasi studiu rezulta si faptul ca traficul de pe paginile romanesti in proportie de 51,98% este rezultatul redirectionarii realizate de un motor de cautare.

 

grafic care indica traficul

 

Traficul adus de listarea “organica” in Google

Listarea organica, sau naturala, este reprezentata de link-urile ce sunt afisate in mod gratuit de Google, ca rezultat al unei cautari, chiar sub link-urile sponsorizate. Optimizarea listarii organice reprezinta cea mai buna optiune pe termen lung, pentru un client care doreste sa fie regasit de catre client in prima pagina Google. Este o metoda de promovare mai ieftina decat tehnicile de publicitate platita, si ofera rezultate chiar si dupa ce actiunile de servicii SEO s-au incheiat. Studiile arata ca 80% dintre utilizatorii ce efectueaza o cautare utilizand Google, vor accesa mai degraba un link organic decat un link sponsorizat.

Cat de importanta este pozitionarea pe prima pagina in Google

Daca site-ul nu se gaseste pe prima pagina a motorului de cautare Google sau nu este indexat deloc, sansele ca site-ul sa primeasca vizitatori redirectati de acesta sunt foarte mici. Fara o indexare buna in Google un site nu-si poate atinge scopul din punct de vedere al unui standard foarte inalt de imagine, conferit de pozitionarea in top 10 Google..

80% dintre cei ce realizeaza o cautare utilizand Google, vor accesa doar link-urile paginilor listate in prima pagina a Google. Cu cat pagina este listata mai sus la cautare, cu atat va atrage un numar mai ridicat de utilizatori.

 

Optimizare site

 

Ce se intampla daca site-ul nu este optimizat pentru Google?

Un motor de cautare utilizeaza anumiti algoritmi specifici pentru a cauta in cele aproximativ 20 de miliarde de site-uri existente dupa anumite reguli. Cand a obtinut rezultatele cautarii, pentru fiecare dintre aceste rezultate se calculeaza un punctaj in functie de relevanta pe care o are site-ul pentru cheia de cautare. Rezultatele vor fi apoi afisate in ordinea descrescatoare a punctajelor. Optimizarea site-ului trebuie vazuta ca o incercare de a ajunge cat mai sus la o cautare pe Google, pentru anumite cuvinte-cheie adecvate continutului site-ului.

Pentru a ajunge cat mai sus in cadrul motoarelor de cautare, un site trebuie sa respecte anumite reguli, de optimizare, pentru a obtine punctaje cat mai mari din partea algoritmilor de cautare.

Un site neoptimizat dupa regulile motorului de cautare, nu va avea o pozitionare buna in Google.

Prin urmare, fara o investitie indeptata catre un proiect de optimizare prin servicii SEO a site-ului, nu pot exista sanse reale de a beneficia de o pozitionare de top in Google, reducandu-se potentialul companiei in fata concurentei.

Garantarea unei pozitii in Google

Prin optimizarea SEO trebuie sa se urmareasca pozitionarea cat mai sus a site-ului pentru chei de cautare adecvate continului acestui site, cu impact direct in cresterea numarului de potentiali clienti.

Trebuie cunoscut faptul ca Google este “un mecanism viu” si ca nimeni nu poate garanta o anumita pozitie in lista organica din motorul de cautare, deoarece toti clientii isi doresc o pozitionare cat mai buna, si se depun eforturi sustinute pentru atingerea acestui obiectiv. De aceea sunt predictibile si  fluctuatiile in indexarea Google in corespondenta directa cu vizibilitatea cheilor, data de calitatea serviciilor de specialitate prestate asupra cheilor de interes.

Capcanele SEO

Alegerea cheilor de cautare nepotrivite

O parte foarte importanta a procesului de optimizare SEO, o reprezinta alegerea cu mare atentie a cuvintelor cheie pentru care se doreste o pozitionare cat mai buna a site-ului. Cheile de cautare trebuie sa ofere un trafic bun dar trebuie sa fie si relevante pentru site. In cazul in care cheile alese nu sunt relevante pentru site se ajunge la  un dezinteres al vizitatorului site-ului, tradus printr-un bounce rate mult prea ridicat. Bounce rate reprezinta numarul de vizitatori ce vizualizeaza o singura pagina a site-ului, acesti vizitatori neincadrandu-se in categoria potentialilor clienti.

Optimizarea SEO isi atinge cu adevarat scopul pentru client, in momentul in care se aleg optim cheile de cautare si cat mai multi vizitatori se transforma in cumparatori, cu impact in cresterea cifrei de afaceri a companiei.

tabla pe care sunt scrise formule

Respectarea regulilor  de optimizare agreate de motoarele de cautare

Optimizarea poate avea efecte contrare daca nu sunt respectate anumite reguli.

Rezultatele negative pot fi scaderea in ranking a intregului site, eliminarea din lista a primei pagini a site-ului, pagina care este, de regula, cea mai importanta. Daca in cazul unei penalizari, dupa ce problema a fost rezolvata, pagina poate fi reindexata prin trimiterea unei cereri catre motorul de cautare, in cazul unei pagini ce a primit “ban”, intregul site va fi eliminat din indexarea Google. Aceste penalizari sunt primite in functie de gravitatea faptei, si de repetabilatea acesteia.

Principalele incalcari ale regulilor motoarelor de cautare pentru care site-urile sunt penalizate sunt reprezentate de: supraaglomerarea cuvintelor cheie, portitele (doorway pages), link-urile platite si redirectionarile.

Serviciul de optimizare site web oferit de FivePlus Solutions respecta cu strictete regulile de promovare impuse de motoarele de cautare.

Sunt toate serviciile SEO identice?

Multi furnizori de servicii de optimizare inteleg prin SEO inscrieri in motoare de cautare si directoare web (componenta offpage), inscrieri facute, de multe ori, automatizat si fara rezultat.

Alte firme se ocupa atat optimizarea  offpage cat si de optimizarea onpage. Daca rezultatul unei astfel de colaborari este listarea in paginile 3-4 atunci puteti spune ca investitia in SEO a fost inutila si ineficinta.

Noi oferim servicii SEO pentru promovarea online, cu efecte directe in:

  • cresterea traficului calificat pe site
  • cresterea vanzarilor pe ecommerce
  • generarea de oportunitati de business (lead-uri) pe site-uri de prezentare
  • expunere crescuta a brand-ului dvs. in piata.

Posteaza un comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *.

Enter Captcha Here : *

Reload Image