Contacteaza-ne direct la +40 31-805.42.55

Expresii cheie, backlink-uri si continut SEO Oriented

Postat de pe July 4, 2016 in Optimizare SEO | 0 comentarii

Orice echipa de specialisti SEO sau pasionati de marketing online cauta, in permanenta, solutii pentru a obtine pozitii de top in rezultatele Google. Online, pot fi citite zeci, chiar sute de pagini despre aceasta tematica. Fiecare specialist SEO are o anumita imagine despre ce actiuni trebuie sa implementeze, astfel incat un site sa beneficieze de cele mai bune rezultate SEO. Domeniul SEO este unul extrem de complex, fiecare etapa / actiune de optimizare poate face fara probleme obiectul unei discutii de cateva ore bune.

Prin acest articol, vom incerca sa raspundem la cateva intrebari esentiale despre optimizare (SEO).

SEO, intr-o singura fraza, inseamna: un site de calitate care este returnat in prima pagina a motoarelor de cautare.  Daca ar fi sa definim o formula pentru afirmatia de mai sus, am spune ca: site de calitate = continut unic SEO Oriented + backlink-uri puternice

Expresiile cheie (Keywords)

Cuvinte cheie SEO

Piatra de temelie a oricarei actiuni SEO o constituie elaborarea strategiei de expresii cheie. Ce expresii cheie trebuie sa cuprinda o strategie SEO? Keyword-urile sunt expresii asociate brand-ului; expresii cheie cu un volum mare de cautare, intalnite sub denumirea de sugestii Google sau money keywords (expresiile cheie utilizate strict pentru conversii); expresii cheie din categoria long tails (expresii cheie particulare insa care targheteaza foarte bine audienta).

Backlink-uri

In traducere libera, backlink-urile pot fi numite voturi de incredere / recomandari primite de la alte surse web. O componenta importanta a procesului de optimizare o reprezinta actiunile SEO off site. Altgoritmul Google pune un accent deosebit pe linking-ul extern. Un link in mediul online este echivalentul unei recomandari in mediul traditional. Numarul de backlink-uri nu este atat de important. Ceea ce face cu adevarat diferenta este calitatea acestora. Calitatea link-urilor se reflecta in transfer de autoritate, iar autoritatea intr-o mai buna clasare in rezultatele Google.

Alegerea surselor web de la care un site sa primeasca link se face in baza a cateva considerente: site-ul sa aiba un Page Rank crescut, sa fie un site cu caracter general (ex. site de articole, comunicate de presa), sa fie din acelasi sector de activitate (un backlink provenit dintr-un site de piese auto este irelevant daca site-ul nostru comercializeaza pantofi) si, neaparat, sa fie un site care ofera linkuri do follow (pe care Google sa le poata analiza si lua in calcul).

 

Expresiile cheie pe care se recomanda plasarea ancorei, a link-ului, se recomanda sa fie din sfera brand si long tail. Se recomanda evitarea plasarii de link-uri pe expresii cheie din categoria money keywords, deoarece altgoritmul Google poate interpreta aceasta actiune ca fiind o manipulare in vederea obtinerii unei vizibilitati rapide. Backlink-urile pe brand sau long tail sunt considerate “sanatoase”, intrucat recomanda o marca sau un produs / serviciu.

Continut SEO Oriented

Continut SEO

Orice element publicat in cadrul unui site, video, imagine sau text, se incadreaza in categoria continut. Principala regula este ca un site sa beneficieze de continut unic, care sa nu se regaseasca si in alte surse web (sa nu fie copiat). Plagiatura web este penalizata de Google, ceea ce inseamna o depunctare a site-ului.

Fara un continut de calitate si SEO Oriented, sansele de obtinere de vizibilitate organica sunt nule. Ce inseamna continut SEO Oriented? Inseamna continut care se adreseaza internautului, care, o data ajuns pe site, gaseste informatii relevante in raport direct cu cautarea efectuata. Continutul unui site este in stransa legatura cu strategia de expresii cheie si cu actiunea de link building.

Posteaza un comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *.

Enter Captcha Here : *

Reload Image