Contacteaza-ne direct la +40 31-805.42.55

Ghid de optimizare SEO pentru motoarele de cautare – partea I

Postat de pe October 25, 2010 in Optimizare SEO | 0 comentarii

Optimizarea SEO a site-ului se face dupa niste reguli recomandate de motoarele de cautare, reguli ce urmaresc imbunatatirea acelor elemente ce sunt necesare algoritmilor de cautare.

Optimizarea SEO este compusa din doua parti principale: SEO on page si SEO off page. Cele doua componente sunt obligatorii pentru a obtine o pozitionare cat mai buna in Google.

Paginile HTML si CSS-urile site-ului nu trebuie sa contina erori, deoarece paginile cu erori sunt penalizate de motoarele de cautare. Este recomandat ca pe paginile site-ului sa nu existe un numar ridicat de elemente cu continut activ.

Cele mai importante etape de optimizare

1. Analiza cuvintelor cheie

Un pas foarte important in SEO este reprezentat de alegerea cuvintelor cheie. Daca nu sunt alese cuvinte cheie potrivite (ca trafic si relevanta), proiectul de optimizare al site-ului nu va avea rezultatele scontate.

Cuvintele cheie alese trebuie sa fie relevante pentru continutul site-ului si in acelasi timp sa aiba un nivel de cautare in Google destul de mare. Cand se alege un cuvant cheie trebuie sa se tina cont si de nivelul de concurenta existent pentru acel cuvant cheie (pagerank-ul site-urilor concurente, nivelul de optimizare al acestora). Etapa de analiza este obligatorie pentru o campanie SEO reusita.

2. Optimizarea on page

Optimizarea on page se refera la modificari aduse asupra continutului site-ului astfel incat acesta sa fie indexat pe o pozitie cat mai buna de catre Google. Optimizarea on page se realizeaza la nivel de continut metataguri, structura body, si la nivel de continut site. Informatia continuta de site este foarte importanta pentru motorul de cautare ( in cazul in care pagina contine prea putina sau prea multa informatie apar probleme privind indexarea).

3. Optimizarea off page

Optimizarea off page se refera la incercarea de a crestere a numarului de link-uri  spre site avand ca efect direct cresterea pagerank-ului site-ului. Aceste link-uri sunt obtinute prin inscrierea site-ului in directoare specializate.

Inscrierile se pot realiza in mai multe tipuri de directoare:Directoare de site-uri web, Forum-uri de discutii, Directoare business to business, Directoare de Articole, Anunturi, Retele Sociale.

Posteaza un comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *.

Enter Captcha Here : *

Reload Image