Contacteaza-ne direct la +40 31-805.42.55

Unde ascunzi un site daca nu vrei sa fie gasit? In pagina 2 Google!

Postat de pe July 4, 2016 in Optimizare SEO | 0 comentarii

Rolul motoarelor de cautare este acela de a returna informatie de calitate internautilor atunci cand realizeaza o cautare. Internautii realizeaza cautari diverse. Fie ca isi doresc sa obtina informatii, sa achizitioneze produse sau servicii, acestia vor analiza site-urile clasate in prima pagina de rezultate a motoarelor de cautare.

Clasarea unui site in prima pagina de rezultate Google va genera, intotdeauna, un numar mare de lead-uri concretizate in vanzari si profit.

Este vreo diferenta intre un site clasat in prima pagina Google si altul clasat in pagina 2?

Pagina 2 Google

Bineinteles! Cel din prima pagina inregistreaza vizite organice targhetate, in timp ce site-ul din pagina 2 ramane la acelasi nivel de trafic si conversie, fara evolutie online. Clasarea unui site in prima pagina Google si castigarea de trafic organic (calificat) din motoarele de cautare reprezinta surse excelente de business.

Toti utilizatorii de internet care vor cauta un anumit termen (in concordanta cu nevoia de cautare), vor gasi listat site-ul clasat in prima pagina, vor da click si vor realiza si o actiune, conversie (se vor inscrie intr-o baza de date, la un newsletter sau vor plasa o comanda). Ce trebuie sa retinem este ca un potential client nu va comanda un produs / serviciu imediat ce va interactiona cu un site. Utilizatorul trebuie sa ajunga in medie de 5-7 ori pe un site web pentru a comanda un produs sau un serviciu (cu cat clasarea si notorietatea web sunt mai bune, cu atat sansele de conversie sunt mai mari).

Primele pozitii in rezultatele Google se obtin prin SEO (optimizare pentru motoarele de cautare)

SEO este o componenta estentiala a oricarei strategii de digital marketing. Un protocol de optimizare consta in: intelegerea comportamentului de cautare in functie de tipologia de clienti vizata; elaborarea strategiei de expresii cheie si repartizarea lor in site prin identificarea landing page-urilor optime; auditare on site in vederea identificarii si eliminarii tuturor factorilor blocanti; personalizarea valorilor aferente campurilor SEO (meta title si meta description) pentru fiecare pagina din site; analiza profilului de link-uri externe (backlink-uri); definirea strategiei de backlink-uri si realizarea de actiuni de implementarea acesteia (redactare comunicate de presa, articole de reclama, etc); analiza principalilor competitori; crearea si implementarea strategiilor de continut; PR online (actiuni din sfera online reputation management); imbunatatirea experientei utilizatorului cu site-ul (actiuni specifice de imbunatatire UX); interpretarea datelor colectate in conturile Google Webmaster Tools si Google Analytics.

Respectand actiunile SEO enumerate anterior, orice site, indiferent de specificul de activitate, va beneficia de o clasare optima in prima pagina de rezultate Google.

Elemente de verificat daca un site nu se regaseste in TOP 10 Google

Audit SEO

Elementele obligatorii de analizat, in cazul unui site in pagina 2 Google, care nu creste in vizibilitate sunt: testarea performantei site-ului, structura informatiei, structura de navigatiei, respectarea normelor W3C (HTML si CSS), numele de domeniu si subdomeniile acestuia, tipul de redirectionari utilizate (redirect 301, redirect 302), erori 404 (pagini “orfane”); probleme de indexare (crawl) si canonizare; timpul de incarcare si erorile de server; structura interna de link-uri (linking intern); valorile metatag-urilor (title, description, alt-uri); continut (inclusiv daca exista continut duplicat); site mobile-friendly; optimizare localizata (SEO local). Este recomandat ca cel putin o data la trei luni sa se realizeze un audit seo al site-ului pentru a identifica eventuale puncte slabe si a realiza actiuni de transformare a lor din dezavantaje in avantaje.

Posteaza un comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *.

Enter Captcha Here : *

Reload Image